T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, Ankara – Sivas hızlı tren hattı kapsamındaki T16 tünelinde ve Ankara-Kırıkkale yolu Yahşihan Farklı Seviyeli Kavşağı ve Bağlantı Yolları’nda devam eden çalışmaları yerinde inceledi. Bakan Karaismailoğlu, Kırıkkale’ye ulaşım ve erişim yatırımları için yaklaşık 8.5 milyar lira harcandığını belirterek, yapılan yollar ve kavşaklar sayesinde il, ilçe ve sanayi merkezlerine hızlı ve güvenli ulaşımın tesis edildiğinin altını çizdi.
ÇAĞ ATLATACAK PROJELER GERÇEKLEŞTİRİLDİ
Kırıkkale Valisi Bülent Tekbıyıkoğlu, Kırıkkale Milletvekili Ramazan Can ve Kırıkkale Belediye Başkanı Mehmet Saygılı ile beraberindeki heyet tarafından Elmadağ’da karşılanarak Kırıkkale’ye gelen Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu ilk olarak Ankara-Sivas Hızlı Tren Hattı kapsamındaki Elmadağ ve Yahşihan ilçeleri arasında bulunan Hisar ve Bedesten köyleri arasındaki T16 tünelindeki çalışmaları yerinde inceledi. Tünel çalışmalarını yerinde inceleyen Bakan Karaismailoğlu, ilgili yetkililerden bilgiler aldı. İnceleme sonrası gazetecilere basın açıklamasında bulunan Bakan Karaismailoğlu, demiryollarında adeta bir seferberlik ilan edildiğinin altını çizdi. Bakan Karaismailoğlu, “Demiryollarında adeta bir seferberlik ilan ederek yepyeni bir dönemi başlattık. Son 20 yılda ülkemizin ulaşım ve iletişimi için tam 1 trilyon 653 milyar liranın, 346 milyar lirasını demiryollarının imarına ve gelişmesine harcadık. Mevcut demiryolları ağlarımızın tamamını yeniledik ve demir yollarımızda çağ atlatacak projeleri gerçekleştirdik ve gerçekleştirmeye devam ediyoruz.” dedi.
HIZLI TREN ARTIK KONFORLU SEYAHAT LİSTESİNDE
Bakan Karaismailoğlu, “Bu süreçte hızlı tren projeleri, mevcut sistemin yenilenmesi ve modernizasyonu, milli ve yerli demir yolu sanayisinin geliştirilmesi için büyük gelişmeleri hep birlikte katettik. Tarihi ipek yolunun canlandırılmasını amaçlayan ‘Tek Yol, Tek Kuşak’ girişiminin en önemli halkasını oluşturan Bakü-Tiflis-Kars demiryolu hattı ve Marmara’yla Pekin’den Londra’ya kadar en güvenli, en kısa, en ekonomik uluslararası demiryolu koridorunu oluşturduk. Demiryolu ağımızı 13 bin 150 kilometreye yükselterek ülkemizi hızlı tren işletmeciliğiyle tanıştırdık. Uzun yıllar vatandaşlarımızın tercih etmediği demiryolu seyahatlerimizi artık hızlı, konforlu seyahat isteyenlerin ilk adresi haline dönüştürdük. 2009 yılında ilk defa Ankara-Eskişehir arasında başlayan yüksek hızlı tren işletmeciliğine, Ankara-Sivas Yüksek Hızlı Tren hattımızın da ilave edilmesiyle Ankara merkezli yüksek hızlı demiryolu ağımızın önemli bir parçası daha tamamlanmış olacak”
1 MİLYON 400 BİN VATANDAŞ HİZMETTEN FAYDALANACAK
“Şu anda Ankara-Sivas hızlı tren hattı kapsamındaki Elmadağ ilçemiz ile Yahşihan ilçeleri arasında bulunan Hisar ve Bedesten köyleri arasındaki T16 tünelindeki çalışmaları inceledik. T16 tünelimiz, Ankara-Kırıkkale, Yozgaz-Sivas Hızlı Tren Hattının önemli bir bölümünü teşkil etmekte. Hızlı tren hattımız saatte 250 kilometre hıza uygun hat özelliğine sahip. Tamamlandığında Ankara-Sivas arasındaki mesafeyi 603 kilometreden 405 kilometreye düşürecek. Ankara-Sivas arası 12 saat olan seyahat süreside 2 saate, Ankara-Yozgat arası ise 1 saate inecek. Ankara-Sivas hızlı tren demir yolu hattımız aynı zamanda Edirne’den Kars’a uzanan doğu batı hızlı demiryolu koridorunun da önemli bir parçası olacak. Yapım çalışmalarında sona yaklaştığımız Ankara-Sivas hızlı tren hattı projesi ile Kırıkkale-Yozgat ve Sivas illerimizi de yüksek hızlı tren konforuyla tanıştırıyoruz. Kırıkkale, Yozgat ve Sivas illerimizde yaşayan yaklaşık 1 milyon 400 bin vatandaşımız da artık Yüksek Hızlı Trende seyahat etme imkanına kavuşacak”
ÇALIŞMALAR SÜRATLE DEVAM EDİYOR
“Hattımızda Elmadağ, Kırıkkale, Yerköy, Yozgat, Sorgun, Akdağ Madeni, Yıldızeli ve Sivas olmak üzere 8 istasyon bulunmakta. Proje genelinde çok önemli mesafeleri geride bıraktık. Toplam 155 milyon metreküp kazı ve dolgunun yapıldığı projede ilklerin de yaşandığı önemli sanat yapıları inşa ettik. Çok zorlu bir coğrafya üzerinde toplam uzunluğu 66 kilometre olan 49 adet tünel ve 27 kilometre olan 49 adet viyadük inşa ettik. 5125 metre ile projenin en uzun tüneline Akdağ madeni bölgesinde 2220 metre ile en uzun demir yolu viyadüğünü ise Kırıkkale Çerikli’de inşa ettik. 90 metre ile Türkiye’nin en uzun açıklığa sahip demiryolu viyadüğü ile yine 90 metre yükseklik ile Türkiye’nin en yüksek ayağa sahip demiryolu viyadüğünü de Elmadağ’da inşa ettik. Hızlı tren hattımızda ilk defa yerli ray kullanarak toplam 1630 kilometre ray serimi yaptık. 138 kilometre beton yol ile tünellerde ilk balanssız yol uygulaması gerçekleştirdik. Yine proje kapsamında Sivas’ta yerli ve milli buz önleme ve buz çözme tesisi yaptık. Projenin 315 kilometrelik Balışeyh-Sivas kesiminde test ve sertifikasyon işlemleri de dahil olmak üzere tüm çalışmaları daha önce tamamlamıştık. Şuanda da geri kalan 78 kilometrelik Kayaş-Balışeyh arasındaki çalışmalara süratle devam ediyoruz. Buradaki işlerimiz de bitti diyebiliriz. Bu kesimde bulunan son tüneli de tamamladık”
“ULAŞIMIN HER MODUNU BAŞIRIYLA YÖNETİYORUZ”
Üst yapı elektrifikasyon ve sinyalizasyon çalışmalarında da son aşamaya geliyoruz. En kısa zamanda çalışmalarımızı tamamlamak üzere çalışıyoruz. Artık hızlı tren konforuyla seyahat etme imkanına Sivas, Yozgat ve Kırıkkale de ikamet eden vatandaşlarımızın da kavuşmasını hedefledik. Projemiz aynı zamanda ihalesini yaptığımız, Ankara-Kayseri, Ankara-Kayseri hızlı tren hattının Ankara-Yerköy kesimini de kapsamaktadır. Ankara-Sivas hattı sadece bir hat olmanın ötesinde Türkiye’nin aydınlık geleceğinin en önemli nişanelerinden biri olacaktır. Gelecek vizyonumuzun en önemli unsurlarından biri ülkemizin rekabet gücüne ve toplumun yaşam kalitesinin yükseltilmesine katkıda bulunan güvenli, ekonomik, konforlu, çevreye duyarlı, kesintisiz, dengeli ve sürdürülebilir bir ulaştırma sistemi ulaştırmaktır. Bu çerçevede gelecekte görmeyi hedeflediğimiz Türkiye fotoğrafını daha da netleştirmiş oluyoruz. Bütünsel kalkınma odaklı mobilite, dijitalleştirme ve lojistik dinamitleriyle şekillenen yeni etkin ve dünyayı bu coğrafyaya entegre etmeyi hedefleyen iddialı bir sürecimiz var. Ve bu süreci ulaşımın her modunu da başarıyla yönetiyoruz. Ankara-Sivas hızlı tren hattı da ülkemizde ve dünyada yeni atılımlara ilham verecektir. Projemizi bu aşamaya getiren tüm kurumlarımızı, yüklenici firmaları ve işçisinden mühendisine emeği geçen Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryolları çalışanlarına yürekten teşekkürlerimi iletiyorum” dedi.
KARAYOLU TAŞIMACILIĞI ÜLKELER ARASI VAZGEÇİLMEZ ULAŞIM MODLARIDIR
T16 tünelinde yaptığı incelemelerin ardından yapımı devam Yüksek Hızlı Tren Garı’nda incelemelerde bulunan Bakan Karaismailoğlu, Karayolları 4. Bölge Müdürlüğü 44. Şube Şefliğinde ilgili kurum yetkililerinden brifing aldı. Daha sonra Yahşihan Farklı Seviyeli Kavşağı ve Bağlantı Yolları’nda incelemelerde bulunan Bakan Karaismailoğlu, Türkiye’ye kazandırılan değerli projeleri yerinde incelediklerini ifade etti. Bakan Karaismailoğlu, “Kırıkkale’de devam eden önemli karayolları projelerinden biri olan Yahşihan köprülü kavşağındaki çalışmalarımızı yerinde inceliyoruz. Sayın Cumhurbaşkanımızın ‘Yol Medeniyettir’ diyerek bizlere açtığı yolda vatanımıza ve milletimize karşı kış demeden kar demeden hizmet etmeye devam ediyoruz. Ülkemizi yarınlara taşıyacak büyük projeleri hayata geçirerek ülkemizin geleceğine ışık tutuyoruz. Bakanlığımız bünyesindeki en önemli hizmet kollarından birisi olan karayolu taşımacılığı ülkeler arası vazgeçilmez ulaşım modlarından bir tanesidir. Karayollarımız hem uluslararası hem de yurt içi yük ve yolcu taşımacılığı faaliyetlerinde kilit bir rol oynamakta ve adete lojistik sistemin kılcal damarları olarak hayati bir fonksiyon üstlenmektedir”
DEV PROJELER HAYATA GEÇİRİLDİ
“Karayolları çağın ihtiyaçlarına uygun inşa edilmiş projeler sayesinde ülkelerin çehresini aydınlattığı gibi uluslararası pazarlarda rekabet avantajının elde edilmesinde de büyük rol oynamaktadır. Bu sayede ekonomiye doğrudan katkı sağlayan yüksek kalitede kesintisiz konforlu ve en yüksek düzeyde güvenlik hizmeti sunan yenilikçi değerlerle bezenmiş eşit dengeli sürdürülebilir kalkınma hamlelerinin öncüsü olan Bakanlığımız, etkin bir karayolu imkanı için gece gündüz çalışmaktadır. Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde ülkemizin ulaşım ve iletişim alt yapısına tam 1 tirilyon 654 milyar liranın üzerinde yatırım yaptık. Türkiye’nin dört bir köşesinde hizmet ve eser fırtınası estirdik, estirmeye de devam ediyoruz. Öncülük ettiğimiz bu yatırımlar arasında yüzde 60 ile büyük pay karayollarına aittir. 2003 – 2022 yılları arasında karayolları için 995 milyar 900 milyon tutarında yatırım yaptık. Başkalarının yüz yılda yapamadığı dev projeleri dünya çapındaki eserleri 20 yıl gibi kısa sürede tamamlayarak yalnızca ülkemizin değil Dünyanın da hizmetine sunduk”
DÜNYAYI TÜRKİYE’YE BAĞLANDI
“Avrasya Tüneli, Yavuz Sultan Selim Köprüsü, Osman Gazi Köprüsü, 1915 Çanakkale Köprüleri gibi, İstanbul-İzmir, Ankara – Niğde ve Kuzey Marmara Otoyolları gibi özellikle ileri teknoloji gerektiren büyük ölçekli karayolları eserleri sayesinde gösterdiğimiz başarılarla ülkemizi uluslararası bir koridora çevirdik. Dünyayı Türkiye’ye bağladık. Ülkemizi bölünmüş yollar, otoyollar, mega projeler ve akıllı ulaşım sistemleriyle çağın ilerisine taşıdık. 2003 yılı öncesi 6100 kilometre uzunluğunda ki zor ayakta duran bölünmüş yol ağımızı 29 bin kilometreye çıkardık. 2053’e geldiğimiz de ise bölünmüş yollarımız tam 38 bin kilometreyi aşacak. Yol vermeyen vadileri viyadüklerle, dağları tünellerle aştık. Yol güvenliğimizi sağladık. İnsanımızın malını ve her şeyden önemlisi de canını koruduk. Ayrıca 3665 kilometre bölünmüş yol inşaatımızda şuanda devam ediyor. Ayrıca 458 kilometre uzunluğunda 127 Karayolu tüneli, 80 kilometre uzunluğunda 488 köprü ve viyadük inşa ediyoruz. Türkiye yüz yılının işaret fişeği olacak 2023 yılında 93 kilometresi otoyol olmak üzere 401 kilometre bölünmüş yol, 34 kilometre tünel, 24 kilometre köprü, 1378 kilometre bütünlü sıcak karışım kaplama yol yapmayı planladık. Bu hedeflerle 2023 yılı sonunda 3726 kilometresi otoyol olmak üzere toplam bölünmüş yol ağımızı 29 bin 392 kilometreye, köprü ve viyadük uzunluğunu 771 kilometreye, tünel uzunluğumuzu da 720 kilometrenin üzerine çıkaracağız”
“HIZLI VE GÜVENLİ BİR ULAŞIM TESİS EDİYORUZ”
“Yahşihan Köprülü Kavşağı ile de bu hedeflere bir adım daha yaklaşıyoruz. Yozgaz-Sivas üzerinden doğuya, Çorum üzerinden orta Karadeniz’e, Kayseri üzerinden Doğu Akdeniz ve Güneydoğu’ya uzanan yolların kavşak noktasında yer alan Kırıkkale, başkentimiz Ankara’nın doğuya açılan kapısıdır. Ülkemizde sağlanan istikrar ortamı sayesinde özellikle son yıllarda yapılan büyük sanayi yatırımları, Kırıkkale’mizi bölgesinde ki önemli ticaret merkezinden biri haline getirmiştir. Bu nedenle Ulaştırma Ve Altyapı Bakanlığı olarak da Kırıkkale’nin hak ettiği gelişimi yakalaması, Kırıkkale'li hemşerilerimizin yeni istihdam ve iş kapıları açan bu yatırımlardan sonuna kadar faydalanması için Kırıkkale’nin ulaşım ağını güçlendirecek her projenin öneminin farkındayız. Bunun için gerek bölgede, gerekse çevredeki tüm projelerimizi hassasiyetle takip ediyoruz. Son 20 senede Kırıkkale’nin ulaşım ve erişim yatırımları için yaklaşık 8.5 Milyar lira para harcadık. Kırıkkale’nin 2003 yılına kadar olan sadece 39 kilometre olan bölünmüş yolunu bugün 235 kilometreye çıkardık. Yapım çalışmalarında sona yaklaştığımız Yahşihan Farklı Seviyeli Kavşağı ile de il ilçe ve sanayi merkezlerine daha hızlı ve güvenli bir ulaşım tesis ediyoruz”
YAHŞİHAN FARKLI SEVİYELİ KAVŞAĞI NİSAN 2023’TE FAALİYETTE
“Projemiz Ankara ilinin doğusunda bulunan 47 şehir ile ulaşımını sağlayan, Ankara-Kırıkkale devlet yolunun 13 ila 16’ıncı kilometreleri arasındadır. İşin kapsamında 1 köprülü kavşak ve 3 kilometre yol yer almaktadır. Yahşihan Farklı Seviyeli Kavşağını altı açıklıklı ve 190 metre uzunluğunda inşa ediyoruz. sinyalize hemzemin kavşak olarak hizmet veren kavşağın tamamlanmasıyla il ilçe ve sanayi merkezlerine daha hızlı ve güvenli bir ulaşım sağlayacağız. Transit trafikte yaşanan gecikmelerde ortadan kaldırılmış olacaktır. Şuan mevcut trafik akşını ihale bünyesinde yaptığımız servis yollarından sağlıyoruz. Hızla titizlikle üstün bir çabayla sürdürdüğümüz çalışmalar sonunda projemizi 2023 Nisan ayında bitirerek milletimizin hizmetine sunacağız. Karayolu ağımıza yaptığımız yatırımlar mühendisinden işçisine, teknisyeninden yüklenicilerine bir bütün ortaya koyduğumuz irade emek ve alın terinin ürünüdür. Güçlü bir ulaştırma sisteminin ülkemizde inşa edilmesinde önemli görevler üstelenerek toplum refahına hizmet eden herkese teşekkür ediyorum. Bundan sonraki süreçte de Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı olarak 2053 ve 2071 hedefleri doğrultusunda daha nice büyük ulaştırma projesini hayata geçirerek halkımıza hizmet etmeye devam edeceğiz. Projemizin açılışında buluşmak üzere hepinizi saygıyla selamlıyorum” dedi.